joi, 23 iunie 2011

Futuroscope-Inapoi din viitor (Ziua 2)

Treziti dis-de-dimineata, duminica am luat micul dejun cu gandul sa mai descoperim din magiile Futuroscope-ului.
Prima oprire a fost ‘Les yeux grands fermes’ unde am ‘trait’ o experienta senzoriala de 20 de minute. Am simtit, ascultat, atins fara sa vedem practic nimic. Pretul unui bilet este de 5 euro, banii fiind alocati asociatiei ‘Les yeux grands fermes’  care se ocupa de persoanele cu deficiente de vedere.
Cel de-al 16-lea ‘monument’ virtual a fost ‘Les ailes du courage’ in 4D, o aventura bulversanta petrecuta deasupra granitei cordiliere dintre Argentina si Chile, o atractie ce invita la explorarea sentimentelor unui barbat care lupta pentru supravietuire. Ca de obicei dragostea invinge moartea...
In ‘Monstres des Mers’ am trait experienta 3D in lumea creaturilor gigant ale marilor, prin povestea unui delfin preistoric.
Se pare ca cea mai magnifica atractie a parcului (citind pe forum-uri) ar fi Arthur, l’aventure 4D ; situata pe 2 etaje, in lumea feerica a lui Arthur iti trebuie suficient de mult curaj sa lupti alaturi de  Minimoys. Maxim de senzatie, in aceasta concentratie de tehnologie, sub regia lui Luc Besson. Nu este recomandata cardiacilor si nici celor care au luat masa.
Dupa o ‘zguduire ca la carte’ am luat masa la ‘Studio grill’ decorat si colorat in stilul anilor 60, unul din cele mai bune restaurante din parc, dupa parerea mea. Aici gasesti tot felul de specialitati de rotiserie si un bufet imens cu deserturi de tot felul.
Dans avec les Robots’, inca o aventura care nu este recomandata cardiacilor. Un dans la 7 metri inaltime, un balet imaginat de Kamel Ouali. Daca nu vrei sa ai parte de senzatii asa de tari, te poti multumii uitandu-te de la etaj. 
Pentru o relaxare totala ne-am oprit la cea de-a 21-a atractie a parcului - ‘Van Gogh’, o incursiune de 30 de minute in lumea artei prin ochii omului si pictorului Van Gogh.
Atractia numarul 22  a fost ‘La Cite du Numerique’, un mic orasel unde te poti amuza alaturi de familie jucand pe playstation, relaxandu-te pe cuburi sau participand la cele 2 spectacole ‘Le SpectaMoleculaire’ si ‘FutuRobot, le nouveau defi’.
Ultima atractie a fost ‘Science/Fiction : voyage au coer du vivant’ : am descoperit cele 76 de fotografii gigant in aer liber, alaturi de o fantana dansanta de apa calda. In parc se mai gasesc si combinatii de arta si natura cum ar fi : ‘Le Land Art’, ‘Les Sculptures de Toutain’ , ‘Les jardins étonnants’ , ‘Sculptures lumineuses’, dar si numeroase buticuri din care iti poti lua tot felul de suveniruri. 
Am mai uitat sa mai adaug ca un bilet pentru o vizita la Futuroscope este de 68 de euro de persoana pentru 2 zile, insa eu il recomand cu caldura persoanelor dornice de o altfel de ‘distractie’.
Am luat masa rapid alaturi de ‘gasca de francezi veseli’, cam obositi acuma dar incantati de ce vazusem in cele 2 zile, si ne-am indreaptat spre Bordeaux, unde am avut parte de un ‘buson’ de toata frumusetea.
Lumea virtuala e la fel de frumoasa ca cea reala, uneori merita sa mai ai parte si de altfel de ‘viziuni’ fie ele si virtuale...

Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu