miercuri, 11 septembrie 2013

Bretania - Quimper (Kemper)



Dupa un drum lung de aproape 6 ore, iata ca am ajuns si in cea mai veche cetate din Bretania. Dupa o plimbare pe strazile pavate si pline de istorie ale orasului medieval, am ajuns si la impunatoarea catedrala gotica din secolul 13 - « Cathedrale St. Corentin ». Catedrala are vitralii de o frumusete rar intalnita. Orasul este renumit si pentru faianta sa deosebit de frumoasa, un fel de Porto ca sa zic asa. Inca din secol 17 exista o adevarata industrie locala. Aici avem si « Musee de la Faience Jules-Verlingue » care schiteaza istoria faiantei. Kemper mi-a lasat o impresie buna, un orasel mic dar extrem de ingrijit, plin de flori, iar strazile pline de magazine ce vindeau produse regionale, de la biscuiti si clatite bretone pana la calvados si cidru. Cam atat pentru prima zi, ajunsi la Brest, dupa un asa drum, ne-am inarmat doar cu o harta si ne-am odihnit pentru ca a doua zi urma sa avem o zi plina.
Va las acum pe strazile Kemperului 












 Pe curand !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu