sâmbătă, 4 februarie 2012

Marea braderie bordeleza

Iata ca perioada reducerilor de iarna se apropie de sfarsit...iar eu am ajuns la o suma frumoasa in euro, cheltuita incluzand si cadourile pentru familie...inca nu am pus si costul unui alt dulap.
Urmeaza ultimele zile de reduceri, adica cum zic francezii 'la braderie'. La braderie se vinde orice...insa din experienta spun ca de obicei sunt numai prostii...Sunt multumita de cele 4 perechi de incaltaminte pe care mi le-am adaugat la cele 30. Norocul meu ca port 41. Mai am o saptamana plina sa imi mai adaug probabil inca o pereche. Dupa aceasta sesiune de shopping urmeaza si o vizita la ''shopping-holicii anonimi''...
Anul asta eu si ursuletul am descoperit shopping-ul online, preturile sunt mai accesibile, gasesti ce vrei si daca nu iti plac le poti returna in magazin fara nici o problema. Asa ca nu mi-am mai tocit tocurile de la cizme pentru vizite interminabile prin magazine, unde dau de frantuzoaicele inebunite sa cumpere orice. Cu un simplu click am umplut ''cosu' " virtual impreuna cu ursuletul si am incins tastele...a dat roade.
Nu va doresc decat sa aveti parte de ultimele zile de solduri ca si cum ar fi primele...

Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu