joi, 26 mai 2011

Dîner ensemble et Le premier Cri


Marti am avut parte de o seara incredibila. Am asistat la  prezentarea primei carti scoase de Marie-Anne Boutet (in cea de-a doua carte ma regasesc si eu) care se numeste ‘Les traditions du Monde , Livre I -Les naissances’, in care sunt descrise cateva traditii, una mai interesanta decat cealalta, strans legate de nastere din diferite tari.  
Prezentarea a avut loc la una din primariile aflate in imediata apropiere a Bordeaux-ului. Dupa prezentarea cartii si  un mic bufet, am fost invitati sa vizionam filmul ‘Le Premier Cri’, un film in care se vorbeste cu extrem de multa libertate despre nasterile in diferite tari de pe mapamond. Mie mi se pare un pic cam exagerat filmul, insa merita vazut.
Cum le place francezilor sa zica ‘dîner ensemble’, dupa film am avut parte de un festin culinar incredibil, participand foarte multe persoane din diferite tari ale lumii :China,Taiwan, Uzbekistan, Rusia, Cuba, Algeria, Tunisia, Maroc, Turcia,  Franta si Romania. La mese am fost asezati parca in functie de continent. Asia a stat la o masa, Africa la alta si evident Europa la o alta. A fost o seara superba care sigur se va mai repeta, ceea ce ne-a unit pe toti a fost cu siguranta limba franceza.

A+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu