joi, 17 mai 2012

Am descoperit Biscarrosse


Iata ca am ajuns si la Biscarrosse, nu am planificat nimic, ne-am urcat in masina si am zis, astazi este ziua ideala sa vedem oceanul. Biscarrosse este acel loc unde poti alege ori o plimbare in padurea de conifere de pe langa lac (locul unde gasesti linistea si relaxarea si o temperatura a apei cuprinsa intre 25-28 de grade vara), ori o plimbare pe pont cu vedere la ocean (valurile puternice si curentii oceanici fac ca multi iubitori de surfing sa isi arate talentul in a sparge valurile). Plaja se desfasoara pe o distanta de circa 105 kilometrii insa datorita curentilor nu este indicat sa te aventurezi in larg. Desi vantul sufla puternic iar temperatura era de circa 23 de grade, iubitorii de soare erau la plaja.
Numai trei lucruri se pot vizita aici : Muzeul de Traditii si Istorie (locul unde descoperi cultura si istoria orasului), castelul Montbron cunoscut si sub numele de Printul Negru, si biserica Saint Martin construita in secolul 14. Orasul practic este impartit in doua : Biscarrosse oras si Biscarrosse plaja, intre ele aflandu-se lacul.

Pe curand cu noi aventuri ale familiei Urs!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu