joi, 15 iulie 2010

14 Iulie in stil englezesc

Ieri am sarbatorit ziua Frantei intr-un mod cu totul inedit. Am fost invitati de catre un grup de prieteni englezi, la o cina in stil englezesc, insa desertul a fost romanesc (clatite cu mar specifice Ardealului) facute cu multa truda de sotul meu, care e un adevarat maestru al clatitelor. Ca de fiecare data ducem cate ceva specific romanesc, trebuie sa ne mandrim si noi cu gastronomia noastra atat de complexa.
Am mancat, am povestit, cand ai o companie extrem de placuta timpul se scurge rapid.
Sunt impresionata profund de oamenii care sunt deschisi cu tine si dornici sa te cunoasca si sa incerce ''lucruri'' noi in viata. Se vede de la departare ''omenia'' de care dau dovada si cred ca tine mult si de educatia de care ai parte inca din copilarie. Recunosc am putini prieteni dar, pe cei pe care ii am sunt pe viata, asa sunt eu selectiva si cred ca si sotul meu e la fel.
Revenind la ziua Frantei, peste tot s-au organizat mici festivitati cu  : concerte, foc de artificii, si normal ca nu putea lipsi vinul de Bordeaux si gastronomia marocana, spaniola si franceza.Un fel de festivalul berii la noi, cu lume care se bucura ca au o zi libera in plus. Sa recunoastem francezii au cele mai multe zile libere din Europa.
Dupa masa copioasa nu strica si o mica plimbare, pentru siesta, asa ca am decis sa mergem in Parcul Razon din Pessac, unde s-a organizat o petrecere de pomina cu muzica si nelipsitul si mult asteptatul superb foc de artificii , care a tinut cam jumatate de ora.
O sa avem o vara ''plina'' si cred ca va fi si una de pomina cu multe amintiri frumoase.

A+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu