luni, 17 septembrie 2012

Cu masinuta prin Europa III- Metzingen unul din cele mai mari outleturi din Europa



Am hotarat sa nu mai vorbesc pe blog despre Budapesta si Viena, orase la care avem acces cu totii din 2007. O sa spun doar daca sunteti in drum spre Viena, sa nu ratati outletul de la Pandorf (asemanator cu Fashion House-ul nostru din Militari, dar pe o suprafata mult mai mare). Noi nu ne-am mai oprit la Pandorf (eu am ajuns acolo de cateva ori bune), tinta era clara, orasul german Metzingen. Pentru ‘shopping-holice’ nu uitati si de centrul Vienei, celebra strada Maria Strasse, renumita pentru brandurile sale, insa ofertele bune tot la Pandorf le gasiti. Metzingen este situat la circa 30 de kilometrii de Stuttgart si este orasul care aduce anual circa 2,5 milioane de vizitatori. Aflat pe o suprafata de peste 80.000 de metrii patrati cuprinde peste 80 de magazine de tip outlet. Noi am avut alocat doar 3 ore pentru shopping (cam putin cei drept) dar, trebuia sa ajungem seara la Besançon. Marci ca Swatch, Esprit, Reebook, Nike, Adidas, Puma, Levi’s, Diesel, Dockers, Crocs, Tom Tailor, S.Oliver si Fossil mi-au facut cu ‘ochiul’. Am plecat pe deplin multumita de ceea ce mi-am luat si cu gandul ca data viitoare ajung la Ingolstadt. Reducerile erau cuprinse intre 30 % si 70 %. Din pacate la Crocs nu erau reduceri asa ca mi-am comandat din Canada o pereche care au ajuns in 6 zile, iar jibbitz-ii cu familia Simpson de pe ebay.



Pe curand cu noi aventuri din Franta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu