vineri, 4 februarie 2011

Les plus beaux numeros du monde

Aseara, incepand cu orele 20.30, am sarbatorit pe Patinoarul “dezghetat” Meriadeck impreuna cu Circul Phenix (www.cirquephenix.com) 10 ani de activitate, cadoul acestora fiind show-ul “Les plus beaux numeros du monde”. 
Prin intermediul ochelarilor stereoscopici am intrat intr-o lume 3D alaturi de un “garcon” numit Lulu care ghidat de o albinutza a calatorit in lumea magica a jonglerilor, a clovnilor, a trapezistilor, a dansatorilor, adica o lume de spectacol si circ. 
Astfel ne-am trezit in pampasul argentinei, in jungla africii, in lumea dansului gimnastic, a dansului columbian, a contorsionistelor africane, a echilibristicii chinezesti, in lumea trambulinei si a jongleriilor piperate cu momente comice si momente muzicale de exceptie.
Timp de 2 ore am calatorit virtual in Argentina, Italia, Rusia, Africa de Sud, Franta, China, Ucraina, Etiopia, Columbia, Elvetia.
Atmosfera a fost mirifica, vizibilitatea perfecta (ca doar erau locuri de 45 de euro), la sfarsit afland ca m-am alaturat celor peste 3 milioane de spectatori care au fost captati de acest spectacol de-a lungul timpului.
La plecare i-am promis lui Lulu ca ne vom revedea la anul, pentru a 11-a aniversare.

Au revoir, Lulu !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu